tack!

tack alla ni som kommenterar så gulligt det hjälper<3
ni är för söta :D

Malou om .........:
Sv: Tack :)!

Sara jag vet hur det känns men det är bara att skita i det! Du är ju inte för stor! Hon säger så endast för att trycka ner dig, vilket är jävligt fult!


Alex om blir så jävla förbannad när jag ser sånt här!:
försök att inte bry dig om henne hon är bara en feg fitta du är jätte-duktig ;)


Rebecca Simonsen om blir så jävla förbannad när jag ser sånt här!:
ta inte åt dig jag har känt dig jätte-länge och har sett när du rider och du är så grym så ta inte åt dig vad hon skrev hon är bara avensjuk och kan inte rida själv :P

men tråkigt att hon lät det gå ut över dig :/

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0