.........

fortsättning på inlägget innan.

jag har desseutom vart snäll och hjälpt den tjejen när hon fick mycket skit från andra jag, jag förstod väl inte att hon hade vart så taskig och kommenterat andras bloggar elakt hade jag förstått det så hade jag inte kommenterat och tyckt synd om henne inte när man gör så iaf då får man stå för det man skriver.

gästbloggade också på hennes blogg i ett inlägg som kommer upp idag fast skrev det för ett bra tag sen fast det var ju för viktoria som också har bloggen så a.

sen så kommenterade jag emmas inlägg inget elakt varifrån jag ser det utan bara ett svar på tal men det har hon tagit bort vågar väl inte stå för vad hon skriver.

och sen så försökte hon väl antagligen provvocera mig satt det blir intressantare att läsa hennes blogg men saken är den emma att när man provvocerar någon så har du gått för långt ångrar allt jag gjort för dig när  du fick ta skit hade tagit tillbaka det om jag kunnat efter dina kommentarer du kommenterade ju inte bara en gång.


men samtidigt så kan jag inte bara släppa detta...............

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Tack :)!



Sara jag vet hur det känns men det är bara att skita i det! Du är ju inte för stor! Hon säger så endast för att trycka ner dig, vilket är jävligt fult!

2011-07-14 @ 16:23:38
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0