blir så jävla förbannad när jag ser sånt här!




vissa fattar helt enkelt inte.
för det första så har jag träffat dig sett hur du rider och sett vad din ponny gör för dig.
och sen så tycker jag inte man går in på någons blogg bara för att kommentera sånna här saker jag tycker det är riktigt fult.

och desseutom så har jag pratat med flera tränare+ kompisar som är duktiga och dom säger att jag är lagom lång för henne.

och du har inte en aning om vilken period jag var inne i jag hade sån jävla ångest för min längd på Jasmine för att jag själv kände att jag blev längre men vi har satt ut en max vikt för henne hur mycket jag får väga innan jag slutar rida henne.

och jag är en bit under den just nu men när jag når den så kommer jag inte rida henne mer, och eftersom att du kommenterade så flitigt tyckte du väl iaf när du skickade kommentaren så började jag också att äta mindre ett tag jag ville helt enkelt vara mycket under max vikten, och detta var det ingen som visste för en nu.

men jag gör inte det längre jag har helt enkelt accepterat att jag inte kommer kunna rida henne förevigt :( :( :(

men det gör ändå ont att få såna här kommentarer speciellt när dom är från någon man trodde var sin "kompis"

och detta var inte den enda elaka kommentar från denna person man är ju inte helt dum man kollar ju ip numret.

men jag tycker att man ska tänka sig för innan man skriver sånt och kanske kolla på hur man själv rider innan man börjar klaga på andras ridning.

nu tänker jag inte sjunka lika lågt som emma och skriva taskiga saker om hennes ridning, men tack emma jätte snällt nu fick du mig att känna mig jätte-tjock men det var väl det du ville!

och sen så tänkte jag bara skriva det till er andra det är inte okej att kommentera så på någon annas blogg!

och jag tycker inte att det ser så jävla dåligt ut på denna videon? eller det kanske bara är jag då?
kanske därför jag blev placerad som tre i stilhoppningen på bulycke och femma på sotenäs kanske därför jag får beröm för min eftergift och mjuka hand.



tack emma du förstörde just min dag!


Seya!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Simonsen

ta inte åt dig jag har känt dig jätte-länge och har sett när du rider och du är så grym så ta inte åt dig vad hon skrev hon är bara avensjuk och kan inte rida själv :P



men tråkigt att hon lät det gå ut över dig :/

2011-07-14 @ 14:08:06
Postat av: Alex

försök att inte bry dig om henne hon är bara en feg fitta du är jätte-duktig ;)

2011-07-14 @ 14:56:15
Postat av: emma ekl..

men sara det är inte ens jag emma ? DET ÄR INTE JAG ... sluta anklaga mig för sånna saker jag inte ens gör !!!!!!!!!

2011-07-14 @ 20:44:50
Postat av: Jennifer

Förstår hur det känns... jag tycker sbolut inte att du är för lång för Jasmine, du känner ju henne bäst av alla eftersom att hon är din ponny. :) Man blir jätteledsen när man får såna kommentarer men man ska försöka att inte ta åt sig. Du och Jasmine är jättefina tillsammans! :D

2011-07-14 @ 22:22:34
URL: http://skogensgard.blogg.se/
Postat av: felicia

försök att inte bry dig... du är en jätteduktig ryttare, jag kollade på videon och eftergiften ser alldeles lagom ut om du frågar mig. jättefin runda :) herregud om hon klagar på det så skulle hon se mig och pitou på KM, usch, skäms... :P



sen tycker jag inte du är för lång heller utan ni passar perfekt tillsammasn! :) det är så himla onödigt att skriva till någon att den ser för lång ut för sin ponny, det är ju ett känsligt ämne och bara den som inte varit i den sitsen själva kan med att kommentera nåt sånt... 9 gånger av 10 vet man ju själv när man börjar bli lång. -.-

2011-07-14 @ 23:56:18
Postat av: Agnes ♥

Jag tycker inte att du är för lång för jasmine, och du rider jätte fint med bra eftergift och en mjuk och fin hand och Jasmine ser jätte glad ut när du rider henne

ni passar helt perfekt tillsammans

ni kommer få många fina priser tillsammans på tävlingar

2011-07-15 @ 12:02:42
URL: http://skogensgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0