The only thing that's real is the pain

Detta har egentligen inte alls med rubriken att göra!

Jag skulle åka in till kungälv och träffa Amanda, Alven och Linn så hade jag as brottom till bussen.
Då fick jag för mig att jag var tvungen att raka benen innan jag stack det var bara det att jag hade 3 minuter på mig så jag skyndade mig som fan! Men eftersom jag skyndade mig så slarvade jag och skar mig typ överalllt på benen.
Det syns inte på bilden men tog på det som blev djupast och inte ville sluta blöda först xd
Men sen när jag är klar bestämmer jag mig för att åka med Emma hem till henne chilla och sova där istället ochdå har vi god tid på oss. Det kändes sjukt onödigt att jag hade skyndat mig så satt benen blev såriga och fula.
Men det var förra veckan och det mesta är borta nu så :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0