Något som är sjukt jobbigt..

Nägot jag tycker är otrolgigt är att se sin häst bli äldre och "sämre" tappa tävlings konditionen och tävlings musklerna.
Bolema har ju pensionerats hon är med ibland när vi rider ut och någon lånar henne men inte mer än så..
Och jag tycker det är sjukt jobbigt för jag har ju tränat och tävlat henne.
Men framförallt så tycker jag det är jobbigt att veta att varje dag är en dag närmare dagen jag måste säga farväl föralltid till henne,
Inte för att det kanske inte händer på några år, men jag är inne i en period där jag tycker det är jobbigt att åldras och jag är rädd för att människor/djur som betyder otroligt mycket för mig och jag älskar ska frsvinna satt jag är helt ensam.

Jag skojar inte nu, jag ser mig själv i en mörk källare alla runt omkring mig har gått bort det är bara jag kvar..
Eller ännu värre att se dom jag älskar dö långsamt. fy fan föjävligt!
Men jag är inte rädd för att dö själv men jag är rädd för att mina nära och kära ska dö före mig.





Kommentarer
Postat av: Malou

<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3!!!!

2012-05-05 @ 23:48:50
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0