Åsikts inlägg på G!

Vet ni vad jag är sjukt trött på?
Jag är sjukt trött på människor som är så jävla mesiga att dom inte kan säga vad dom tycker om saker och ting, att dom inte kan stå för vad dom tycker sen om någon kommer med en annan åsikt.
Att fb har blivit något jävla bekräftelse skit, "gilla om jag är det minsta söt" "gilla om du skulle bry dig om jag dog och kommentera om du skulle gå på begravningen" vafan är det för något klart man bryr sig om någon dör det gör ju fan alla.
Fattar inte grejen med att alla vill ha sitt utseénde  betyg satt desseutom är det ens någon idé? Jag menar om du tycker någon är ful inte fan skulle du skriva det till den då, eller? Är man så jävla dum att man skulle kunna skriva i någons logg Ful. Inte fan skulle man göra det så då är det ju ingen idé med en sån status heller.





Sen på folk som har sån jävla dubbelmoral... vafan?
Var dig själv så finns det dom som gillar dig för den du är inte för det du tycker du borde vara, desseutom blir man oftast hatad i längden då för alla stör sig på dig.
Så är sjukt trött på sånt.
Är glad för att jag har mina vänner i verkligheten, som faktiskt bryr sig på riktigt och inte över någon jävla fucking fb status.




Sen är jag så jävla trött på folk som tror att dom är något speciellt.
Alla är väl speciella på sitt vis men tänk om alla skulle gå runt med näsan i vädret.. hur fan skulle det sett ut?
Då hade ju ingen kunnat hålla sams.
Sen om man tycker illa om en person inte fan går man runt och låtsas vara as bra vän med den då eller?
Nej det gör man inte det är bara sjukt.

Sen folk som är avundsjuka och försöker göra andras liv till ett helvete.
Det finns fan en gräns, och det finns en gräns på hur mycket man tål när bägaren rinner över får fan personen som utlöste det skylle sig själv.
För beter man sig så är man fan sjuk i huvudet!




Lägg tiden på annat istället.
Jag vet själv att det är inte alltid så jävla lätt att inte bry sig men jag har aldrig försökt göra någon annans liv till ett helvete för att jag är avundsjuk och jag är alltid mig själv även om det inte alltid är så posetivt.



Nu fick ni ett långt åsikts inlägg om lite random skit men kände att jag behövde avreagera mig!




Kommentarer
Postat av: Amanda

<3333333333

2012-05-16 @ 00:50:50
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: upps... :( glömde! Men ikväll kan jag fixa! :) Påminn mig<3

2012-05-16 @ 07:31:57
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: sara edvardsson

...Amen! Bra skrivet!

2012-05-16 @ 07:56:16
Postat av: Ida

Jag tycker alla är speciella, bara man inte skryter om det, då är man lixom ingen längre :P

2012-05-16 @ 09:45:59
URL: http://myowndecision.blogg.se/
Postat av: Anna med A

fin bild!

2012-05-19 @ 23:06:18
URL: http://annaavs.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Håller med dig, superbra skrivet! :D

2012-06-21 @ 17:39:35
URL: http://nexthorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0