Var ute och joggade med högsta volym i öronen

Tog en joggingtur imorse känner att det är dags att få lite bättre kondis.
Just nu har jag kass kondis, inte när det gäller ridningen eller så men när det gäller att springa.
Började prova att springa regelbundet för ett bra tag sen, men mina knän gav upp fick kramper i knäna hela tiden osv.
Men tror det var för att jag höjde sträckan ljag sprang ite för snabbt och var för snabb med att pressa mig själv.

Men denna gången så ska jag ta det lugnt i så jag bygger upp min kondition långsamt och inte har för bråttom.
Idag kände jag mig som en 80 årig tant typ, inget man vill göra när man är 15 år.




Hur härligt ser inte det ut? otroligt skön sommar hade velat vara där nu kommer ihåg hur sjukt varmt det var.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0