Moped

Eftersom jag är 15 år så håller jag på att ta ett moped kort för moped klass 1.
Jag är färdig med alla kurser och alla mina körningar har bara provet kvar som jag ska göra på fredag klockan åtta på morgonen, as tidigt för mig som hatar att gå upp på morgonen.

Men ska åka och kolla på moppe med pappa denna helgen antagligen efter jag gjort provet.. Vi får väl se hur provet går men jag hoppas verkligen jag klarar det har pluggat nu iaf.

Kommer bli så skönt att jag kan ta mig dit jag vill nu även om mina föräldrar inte vill köra eller inte har tid och köra då kan jag ju bara ta moppen hur skänt kommer inte det vara?

Ska tydligen ta kort där också... Fy fan hatar att vara med på kort och dom korten blir aldrig bra speciellt inte på mig haha frågan är ju om man kommer överleva att behöva ha det kortet med sig hela tiden, aja behöver ju inte gå runt och visa det för alla jag tröffar direkt men ändå kommer alltid vara en påmminelse. xd




rätt många som tar moppe kort nu för att ha en moppe att köra i sommar.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0