Låt tips..

Tänkte tipsa er lite om låtar som ni kanske inte hört innan eller så har ni det skit samma, men som iaf är min musik smak ;)
 
Whiskey Lullaby - Brad Paisley, Alison Krauss
 
Through glass - stone sour
 
Bless the broken road - Rascall Flatts
 
I'll be - Edwin McCain
 
I Never Told You - Colbie Caillat
 
Down - Jason Walker
 
I'd come for you - NickelBack
 
Good Riddance - Green Day
 
Skin - sixx:am
 
Zombie - The Cranberries
 
When The Children Cry - White Lion
 
Falling Inside The Black - Skillet
 
Somebody's me - Enriuqe Iglesias
 
några av låtarna från min spotify lista, dom låtarna jag föredrar att lyssna på beror ofta på vilket humör jag är på också.
 
/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0