Kort Presentation

Jag som bloggar heter som ni antagligen redan vet, Sara Holgersson.
Jag är 15år och ägare till två fina ponnys.
Bor på gård så har hästarna hemma otroligt skönt att bara kunna ta fem steg så är jag i stallet, har bott här i ca 3 år och 3 månader.
Jag tävlar i både dressyr och hoppning, om allt går som det ska kommer jag antagligen att börja tävla fältttävlan nästa år. Här på min blogg kommer ni få läsa om min vardag, som för det mesta kommer vara hästrelaterade inlägg eftersom dom ingår till en väldigt stor del i min vardag. Men ska försöka blanda också så det inte bara blir hästrelaterade inlägg.



Presentation Jasmine-

Jasmine är en C-ponny på 136,2 cm som jag tyvärr har växt ur nu.
Så har en tjej som är medryttare på henne och som rider henne några dagar i veckan, men jag tömkör henne och rider lite grann ibland men rätt sällan gör det bara för hon ska få motion. Hon blir nämligen helt tokig om hon får vila för länge så hon behöver ridas eller tämköras regelbundet för att må bra både fysiskt och pshykist. Jasmine är 25 år gammal iår.

Vi har gått igenom sjukt mycket tillsammans om ni kollar tidigare inlägg förstår ni eller min youtube kanal.




Presentation Pitou -

Pitou är ett brunt litet D-ponny sto på 142 cm.
Jag har inte haft henne så länge än så inte hunnit hända så mycket än, eller jo hennes gångarter har blivit mycket bättre hon kunde knappt galoppera ordentligt förut kändes som man satt i nerförsbacke.
Pitou är född 2003 och 9 år iår alltså har hon sina bästa år framför sig.




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0