Hatar att det cp:ar när jag ska skriva inlägg

Det går inte att publicera dom inland :/
så jävla arg när det fuckar upp sig helt seriöst panik!
 
Vart och hämtat mitt körkort idag ju! :D
 
 
Mitt körkort :D
 
Har även vart och handlat eftersom dom ska ut med båten imorgon, och jag kommer inte kunna åka och att handla, så ska vara hemma med alla djuren hundarna och John osv.
Kommer bli as mysigt :)
 
Ska även rida Embla lite granna också (mammas häst) menas hon är borta , vill ni se bilder på det?
 
Haha så där perfekt par jag på en 176 cm hög dressyr storhäst (a)
Aja just nu tycker jag ju att dressyren är roligast så passar nog mig perfa!
Ska iaf bli förjävla kul kommer ha fyra hästar att passa nu då :D Varav rida tre av dom eftersom Bolema är pensionär så.. men funderar på att bada och göra iordning ponnysarna och sen ta lite fina kort på dom alltid kul att ha sånna bilder.
 
Matilda kommer inte rida Jasmine denna veckan tror jag har för mig hon skulle göra något denna veckan annars rider hon väl henne någon dag, men förövrigt har jag Pitou, Embla och Jasmine att rida super taggad nu!
Embla rider jag väl bara någon dag eller nått med nyttigt att rida andra hästar ;)
 
/kram

Kommentarer
Postat av: Malou

Ja det får vi verkligen göra!! Men nästa tisdag kan jag inte :// Ska antagligen åka med Ewe på tävling och så fyller ju Axel år då.. Kan du någon annan dag? :) <3

2012-07-17 @ 21:56:34
URL: http://maloousan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0