Dagens resultat

70 rundan - hon var jätte fjompig och kollade på allting, hon stannade tre gånger men eftersom man fick fortsätta så kom vi runt på 12 fel första rundan. Det roliga var att hon var jätte fin på fram ridningen stannade inte en enda gång sen blev hon fjompig nr hon kom in på banan. Men det är ju bara att träna ska försöka hoppa rätt mycet clearounder och pay'n jumper med henne nu slutet av sommaren och hösten.

80  rundan - Nu hade hon varit inne en gång och tittat så hon gick mycket bättre framåt och vågade tittade inte så mycket vågplanket tyckte hon var jätte läskigt så hon typ stannade på det men stannade av en bra bit innan så jag tänkte att jag måste ju ändå få henne fram till hindret och då hoppade hon men fick med sig översta plankan så slutade på 4 fel.

Så över det hela är jag nöjd med henne, hon är ju inte van att vara ute än så hon får vänja sig först på domhär höjderna så vi kommer runt och när det inte är så jobbigt för henne.

Bilderna som Matilda tog krånglar as mycket att föra in i min dator så vi får se när dom kommer upp här måste få ordning på det först, Har även filmer från båda rundorna som ni kommer få se när det funkar att få in dom i min dator så jag kan fixs dom och lägga upp dom.



Så ni får en bild från när vi var på alleby istället.






kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0