Love Life

sjukt taggad nu för vad 2012 har att ge! :D
en sak är iaf säker Jag ska kämpa som fan nu med allt ska ligga i riktig hårdträning!
Ska fixa skolan, ska fixa hästarna, ska fixa min egen hälsa..
Måste skärpa till mig ordentligt! Inget godis/snacks osv om det inte är helg eller någon högtid, ska inte hoppa över någon dag för att jag är trött och inte orkar utan ska verkligen jobba på.
Ska fundera ordentligt på vilka som verligen står mig nära, kommer alltid finnas där för dom som behöver mig oavsett om det är någon som jag inte känner.
Ska bara finnas där för alla som behöver.

Igår var jag hos en kompis som heter Vidar var där med massa gott folk och firade året som gått samt välkommnade det nya året ordentligt:)
vi hade jätte kul dansade, snackade, "lekte", smällde smällare vid tolvslaget och hade kul helt enkelt;)
gick promenader och hade trevligt helt enkelt, valde nyårslöfte osv.
haha vet att MALOU fotade lite från kvällen kan ju se om jag kan sno några bilder av henne sen som jag kan dela med er ;)
aja vid ett någon gång så kom mamma och pappa och hämtade mig och Emma och vi drog hem till mig såg på film myste och sen sov vi :) Sov så otroligt gott inatt:D
så skönt har jag inte sovit på länge verkligen!
haha fast jag gick in i en dörr mitt i natten när jag skulle gå på toa och blev alldeles yr xD
haha är fortfarande snurrig men aja det gör inget :)

Just nu sitter jag och tjockar mig framför TV:n med resten av familjen, haha det är ju helg iaf ;)




Gott Nytt år på er! <3


/kram Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för en grym kväll, du är bäst!

2012-01-01 @ 18:15:06
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Malou

Grymt kul var det igår! Fast vettefan om du får sno bilderna men om du ber riktigt snällt så kan det nog gå bra! :D <3 Skoja men det är klart att dina läsare ska få se lite bilder från en grym nyårsafton! <3

2012-01-01 @ 19:34:15
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Mikaela ♥

bolema ... saknar den gossiga tjejen ♥

2012-01-01 @ 22:06:30
URL: http://flumtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0