hej igen..

känner att jag VILL börja blogga igen så gör det! :D
haha kunde inte hålla mig till tävlings säsongen xD
Har ju snöat galet mycket idag asso sjukt!
Var ute med snälla Emma idag och "lekte" med hästarna medans Emma fotade hon fick riktigt fina bilder!
Dom kommer upp här när hon lagt ut dom på sin blogg det verkar ta en evighet! :/

Sitter nu här med Malou vi har kollat handboll.. Matchen slutade i katastrof!
Dom började bra i första halvlek men sen gick det bara utför :(
Hon lovade att göra om mig till handbolls freak.. kan väl säga att hon kommit halv vägs typ :S Trodde jag inte om mig själv xD



Staffan Olsson tränare, riktigt het eller vad sägs? xD


/Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Malou

Han är riktigt HEEEEEET! :D

2012-01-21 @ 22:19:30
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0