fake or not?

Har lärt mig sjukt mycket av det som hänt, har lärt mig att bara tro på mig själv ingen annan kan "rädda" mig eller vad man ska säga.
Bara jag själv kan välja vilken väg som passar mig, är trött på att ge halva migsjälv och sen inte få något tillbaka.
Just därför ska man inte ge bort sig så mycket, ge inte bort sånt du är rädd att förlora.

Har verligen börjat genomskåda människor nu, hur kan man tycka det är kul att försöka förstöra för någon annan?
Hahah så jävla patetiskt så det finns fan inte xd

Men som sagt det slår bara tillbaka på en själv så ingen idé att lägga tid på det.

Be yourself everyone is already taken.







/Kram

Kommentarer
Postat av: Jacquline carlström

Frågestund på bloggen nu, kolla gärna :)



Ps: din blogg är bäst! :) <33

2012-01-22 @ 00:08:44
URL: http://superhorses.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0