Utmaningen....

känner att det är daxs att dra igång utmaningen snart jag har ju fått in
lite förslag ;)

var en tjej som tyckte att jag skulle först äta två köttbullar och sedan hoppa en bana barbacka
vilket jag tror att det blir, men det blir inte förs om några veckor som jag drar igång med första utmaningen.
känner att jag måste ha full fokus nu dom två kommande veckorna men sen så kan vi köra något sånt ;)

ni får gärna bidra med fler förslag på vad jag kan göra jag sätter gränsen för vad jag och mina ponnys klarar av
det behöver ni inte oroa er för ;)



Seya!

Kommentarer
Postat av: Mikaela <3

Drick en coca cola ur ett glas, ta hästen och rid barbacka baklänges (;

2011-09-27 @ 19:46:24
URL: http://bymiikaela.blogg.se/
Postat av: Evelina'

Haha, de var inte två köttbullar du skulle äta utan två bullar (A) <3

2011-09-28 @ 07:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0