tjenare

sitter just nu i skolan men vi har "uppehåll" så passar på att blogga snabbt nu då ;)
igår hade jag btw hemkunskap jag och en tjej som heter Ebba skulle göra en tre rätters middag och sen var det tre grupper till fast dom gjorde sina egna tre rätter, det började absolut inte bra för oss för först så la ebba paketet med margarin på spisen som var på så smöret smällte och påväg till frysen spillde vi smör över hela golvet
sen efter det så råkade jag lägga paketet med smör där på så det smällte också XD
haha aja men vi bara nä nu fan ska maten bli bra

Toni sa "ni ska försöka nå snyggt nu allihopa"
att maten ska se snygg ut då alltså, och vi lyckades :D haha
det var satt bildläraren kom in med en systemkamera och tog kort på våran mat från alla möjliga
vinklar haha! :)

vi gjorde Taco paj, Fattiga riddare och chocolate chip cookies ;)
dock så gav vi bort kakorna för vi hann inte fixa dom men dom var super goda iaf.


våran paj och fattiga riddare!


fattiga riddarna ;)


Taco pajen :P



visst ser det gott ut? :D
haha detta ska jag och ebba äta idag också till lunch menas dom andra äter skolmaten^^
haha lite skadeglädje får man ju ha iaf! ;)

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0