Tävlings resultat

vad är det egentligen som avgör om det gått bra på en tävling elr inte?
jag menar alla har ju olika mål eftersom alla kommit olika långt och så :P
jag menar jag kanske får 99999 fel men ändå är nöjd med ritten man måste
ju inte vara felfri för att det gått bra :P
det tycker jag man ska tänka på innan man säger något:P

klart alla vill vara felfria men man kan ju vara nöjd även om man inte är det
man kan vara nöjd även om man ramlade av, alla har vi olika mål både långsiktigt och kortsigtigt :P

om man ser någons resultat och den har 12 fel så kan man ju vara nöjd
man kan ju inte jämföra med alla andra hela tiden utan den man  tävlar mot är sig själv
man tävlar mot dig själv och ingen annan så man får försöka göra bättre och bättre för  varje gång
då har man ju slått sig själv ;)

vilket jag tycker alla ska tänka på din värsta motståndare är du själv ingen är en mer värdig och
jämn lik motståndare ;)




Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0