Tävlingen

är hemma nu efter en långtävlingsdag igår och tjej kväll hos Sara B igår kväll.
håller på med filmerna från tävlingen ;)

första klassen (L:C):
hon var lite smått tveksam men jag drev på henne så hon hoppade iaf, men när vi kom till hinder nummer fem (sportlife hindret) vi kom rätt på hindret och hon tänkte hoppa men i sista sekund ändrade hon sig så då stannade hon, haha jag ville ju fortsätta så fick klamra mig fast :P

andra klassen (L:B):
så hade jag sån jävlaranama vilket behövdes :P
haha vet inte hur det gick till men vi kom runt felfritt :D
haha när jag red mot första hindret i omhoppningen tänkte jag "shit det är omhoppning" men red säkert tog inga
snäva svängar eller så utan satsade på nolla och rida snyggt till första GP ponny kvalet :)
haha när jag kom ut från banan skakade jag så jag höll på att ramla ihop det var Emma som fick rädda mig XD



så himla kul med sin första dubbel nolla i L:B :D:D:D

Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Det såg jätte fint ut! :) <3

2011-09-19 @ 08:04:22
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0