smile it would make youre day

just nu är jag sjukt glad och tacksam :D
tyvärr så kan jag inte säga varför ännu, men snart så kommer ni att få veta;)
trodde faktist inte det skulle hända det trodde jag verkligen inte :P



btw ni har säkert läst på ponnysaning ock klickat vidare på länken till hon dära i stockholm som tog emot hästar som skulle ut på foder utan pass elller papper och redan efter några dagar slaktade hästarna för att tjäna pengar?

aa helt sjukt iaf men jag klickade även vidare tills jag kom till en familj som drabbats av detta kom till mammans blogg och det berörde en verkligen jag tycker det är helt sjukt hur man kan vara så jävla känslokall att man gör så?

jag menar där har hon stått och sett på hur ägarna gråter när dom säger förväl för en period tror dom iaf och sen när dom ringer henne så säger hon att allt är bra och bla bla bla.

fy vad hemskt att hamna på en sån sida som dom gjorde en sida för hästar som är slaktade registreras ocg bla så hittar man sin hästs namn :(

jag kan ju säga så här att när jag ska hyra ut Jasmine ska hon stå kvar här hemma hos mig eller vara hos någon vi känner och då ska jag kunna komma och se hur hon har det liksom ;)


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0