motions red Jasmine idag

motions red henne, red inte så länge för hörde att det mullrade vet dock inte om det var åska elr inte
men jag ville inte chansa så red henne lite kort satt hon fick röra på sig :P
red barbacka jag älskar att rida barbacka brukar göra det någon gång ibland men
när jag var lite mindre så gjorde jag det rätt ofta :)
det var till och med så att mamma sa till mig att jag red bättre barbacka än med sadel
tror jag fortfarande gör det, och jag tror jag vet varför :P
tror det är för att jag tycker att man kommer åt ponnyn mycket bättre och man känner så stor skillnad
om den arbetar med ryggen elr inte.

vet ni vad jag märkte när jag skulle hämta Pitou i hagen?
hennes nya fina täcke som mamma köpte i förrgår som Pitou använt bara en gång och det var idag enda gången hon använt täcket, när jag kom ut så var det sönder det var inte liksom tyget utan metallspännet fram vid bogen det översta av dom sen mojoksen som man knäpper med vad borta!
aja man får väl byta det eftersom det bara är använt idag :P



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0