min svaghet

jag HATAR gränser bara ordet får mig att rysa!
jag menar jag hatar verkligen när man bara ja du kan göra det me sen är det stopp eller
att tillexempel låna en ponny och sedan sätter man ut ett datum man skall lämna tillbax den då är det typ allt man tänker på från den dag man sätter ut datumet, så är det iallafall för mig.

men tänkte faktist tillägna resten av inlägget till en maxad C-ponny som min kompis hyrde dock så
fick jag rida den väldigt mycket.
hon frågad mig först osv. om hon åkte bort för hon vet att jag gillar den ponnyn skarpt.
sen så var det så att den kunde vara lite busig heheXD
så det var inte så många som vågade rida på den det var typ bara jag och hon och någon mer ibland när hon var lugn typ :P

denna vännen är desseutom en av mina närmaste vänner och jag led verkligen med henne när hon var tvungen att lämna tillbaka den, men eftersom hon grät floder så var ju jag den som fick vara stark av oss.
om jag brutit ihop med henne hade det ju bara blivit värre.
jag kommer sä himla väl ihåg sista gången jag red henne då kom det lite tårar kan man säga och jag saknar henne nåt enormt!

jag kommer ihåg första gången jag skulle rida henne dom andra bara "shit den ponnyn är ju galen" och jag tänkte aja vi får väl se hur det går vi skulle bara rida ut lite lugnt men sen så var det en åker där man fick rida och vi kunde inte motstå det så vi red ju där.
jag hade blivit förvanad om att ponnyn var stark och kunde sticka iväg när man skulle galoppera.
varje gång jag svängde upp henne igan stack hon men jag lyckades iallafall få stopp på henne innan åkern slutade, men en gång så fortsatte hon så det slutade med att hon skenade hemåt då fanns det en tanke i mitt huvud bara jag får stopp innan vägen, jag var inte speciellt rädd och dom andra trodde nog jag var dum i huvudet när jag skrattade samtidigt som ponnyn skenade iväg XD HAHAHA aja jag fick stopp iallafall.

denna underbara ponny kunde även stegra när man skulle hämta henne i hagen men även alla bus som hon hittade på så hade hon ett hjärta av guld och det är en ponny som jag inte kommer att glömma hennes namn är.....PEPZI!<3





har tyvärr inga bilder på mig och henne men hon är så söt så lilla Pepzi gumman <3


Seya!

Kommentarer
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

ahh vad roligt! :D

När är det då :) ?

Kanske kan komma!<3

Bor i kungälv^^ Kanske kan ses någon dag hahah xd ?

2011-09-20 @ 22:22:55
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vilken söt häst!

Vem hade henne? :)

2011-09-20 @ 22:27:23
URL: http://skogensgard.blogg.se/
Postat av: Sara häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

aha, när är vecka 39 xd ?

haha!<3

Ahh :D var ligger typ utanför kärna typ :) ? haru skype, msn eller något :D ? hahhahahah! xd

2011-09-20 @ 22:32:01
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: Malou

Världens bästaste Pepzi bus! Finns ingen bättre c-ponny! mina tårar rinner just nu, saknar henne grymt mycket!! 5 juni kommer aldrig vara en glad dag... <3

2011-09-20 @ 22:33:39
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Louisa

Sv. Ojj, tre? ;0 Vad kul!

Japp jag har en egen. (:

2011-09-20 @ 22:39:05
URL: http://lllouisa.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Har också ridit henne, hon är helt sjukt underbar. <3 Första gången jag red henne stack hon med mig med, haha fick inte stopp förrän huuur länge som helst.. Red runt Torrebräcka med Evelina och Funny, JÄÄÄVLAR vad stark hon var! Men så rolig & verkligen min typ av häst!:)

2011-09-21 @ 09:58:54
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Beatrice

från mig.. /Amanda-allroundponnies

2011-09-21 @ 09:59:11
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag läste en blogg nyss och det var en häst som hette Pepzi där som var jättelik den hästen. :O Kolla på www.ponnytavling.blogg.se och se om det är samma häst. Kolla på inlägget: Confused, but happy

:)

2011-09-23 @ 21:16:01
URL: http://skogensgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0