min dator.... :@

håller på att dampa när jag ska föra över bilderna jag tog idag på Bolema och Mikaela som hon heter.
ibland blir jag så jävla förbannad varför kan inte alla teknik och skit funka som man vill-.-

aja anyway så gick det bra idag iallafall, Bolema var snäll ;)
och skötte sig hon ble lite pigg på slutet :P

har städat skåpen i stallet idag också duktigt! sen har jag sytt schabraket jag fick i försenad födelsedags present av malou, det var en liten söm som hade gått upp men var lätt att fixa med lite nål och tråd ;)

snäll som jag är har jag även suttit här nu på kvälle och sytt mammas vita ridbyxor som hon ska ha imon på tävlingen ;)



tycker det är himla fräckt att om man kollar på hästarnas ögon att det ser ut som små klippor där inne, och som att det är en lite värld där inne liksom.

nu ser man inte så bra på denna bilden för den är tagen med en digitalkamera och den fokuserar ju inte lika bra som en system kamera....

men har ni också tänkt på det?? eller är det bara jag XD


Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Vad bra att det gick att lösa med schabraket :) <3

2011-09-24 @ 23:21:16
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: tack :) <3

2011-09-24 @ 23:23:03
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0