massa härligt folk imon ;)

har sett att det kommer massa härligt folk imon till tävlingen ;)
as kul verkligen tycker jag Troya är jue inte så långt härifrån heller typ en halv timme elr så så det går rätt fort ;)
tror vi skulle åka vid 08:00 elr nått sånt :P

hihi super taggad nu ska bli jäte kul hoppas man ser några av er där ;)

haah fick en fråga om jag föredrar Pitou eller Jasmine, just nu om jag vart tvungen att välja hade jag valt Jasmine eftersom jag bara haft Pitou 3 veckor elr nått sånt ;)
men jag älskar ju båda ;)




och sen får vi ju inte glömma lilla Bolema <3



Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: ohh tack1 :D <3

2011-09-16 @ 22:38:58
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0