IDOL

ikväll kommer idol vilket jag defeitivt ska se på, så himla kul att se människor utvecklas
och sen så märker man så stor skillnad på dom som kommer in är jätte-blyga och osäkra
och sen sjunger hur bra som helst sen kommer dom som är hur självsäkra som helst
och ba: jag ska vinna idol för jag sjunger så jävla bra det har alla mina vänner sagt!
och sen sjunger urkasst

men hur bra vän är man igentligen då om man vill att en kompis ska göra bort sig totalt i idol??
hade någon t.ex sagt till mig att jag sjunger bra och jag hade sökt in så hade jag bara gjort bort mig
så om en kompis sjungt för mig och sjungt jätte-dåligt och sen fråga om h*n ska söka in till idol?
så hade jag sagt nej men på ett snällt sätt



Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: haha tänkte väl det! DÖÖR!

2011-09-05 @ 19:17:22
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0