hej

sorry att jag inte bloggat men har haft annat att göra idag :P
jag har börjat raka Jasmine hon är inte färdig vi ska raka henne imon också så hon blir färdig ;)
red ut lite på henne med emma och pegasus och deddan och malou, sen så bytte jag och emma lite när vi skrittade hem då red jag peggan och emma jasmine sen fick emma även prova att rida Jasmine lite i paddocken och då red jag deddan lite.

emma tyckte jasmine var jätte mysig att rida på vilket jag också tycker;)
pegasus var super härlig annorlunda jämfört med jasmine och pitou men ändå härlig på sitt lilla viss.

det var andra gången malou red deddan på hackamore och jag red med hackamore på han också :P
deddan är väldigt speciell men härlig ;)

red även Pitou sen barbacka först red jag ut och sen i paddocken, hon var lite pigg men mysig.
Pitou har väldigt studsig galopp det känns lite som hon galopperar i nerförs backe så det kändes lite ovant till en början :P









Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Ja han är lite speciell min lille polle! <3

2011-09-23 @ 23:15:49
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0