Header

kanske dags att uppdater min header lite nu när jag har Pitou också? :)
men först så vill jag ju ha lie bilder på henne som jag kan ha till headern, jag tycker inte det är snyggt när alla bilderna är från samma gång man tagit kort utan tycker det ska vara från olika gånger ;)
Bolema och Jasmine har jag redan hundra tals bilder att välja mellan men får be någon fota mig och Pitou flera gånger nu då så jag kan uppdatera headern med massa härliga bilder:P



är  sugen på denna färgen ;)

vad tycker ni om färgen till designen? :P


Seya!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag kan fota er :) /Amanda josefsson :d

2011-09-21 @ 21:52:20
URL: http://allroundponnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0