God morgon

tänkte börja blogg dagen med ett litet schema om vad jag ska göra idag ;)
haha oj råkade ändra färgen jag skriver med till rött XD har ingen aning om hur jag gjorde men aja här kommer schemat:

*Rida Pitou
*fixa åt Pitou
*Rida Bolema
*fixa åt Bolema
*Rida Jasmine
*fixa åt Jasmine

fixa inför tävlingen:
*putsa sadeln
*putsa tränset
*putsa martingalen och förbygeln
*putsa transportgrimman
*putsa mina stövlar

packa transporten:
*benskydd
*hoppspöet
*schabrak + öronhuva
* sadel
*träns och martingal
*täcken
*foder (hö, müsli och betfor)
*vattenhink

packa bilen:
*pass och vaccinations intyg
*mina ridstövlar
*min ridhjälm
*min ridväst
*rid handskar
*kavajen

haha skrev allt så detaljerat för att jag ska kunna gå in här på min blogg på mobilen ;)
och kolla så jag får med allt.


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0