Eftersom jag uppadterat dåligt dom senaste dagarna :P

det finns dock en anledning men iaf så kör vi igen med att jag ska uppdatera er varje timme från och med nu till samma tid i morgon kommer ju dock inte sitta uppe hela natten eftersom jag skall tävla imon men där ställer jag in tidsinställda ;)


men tänkte hänga på TeamSL Dressyrmupparna och Allroundponnies med utmaningen
så nu kör ävwn jag också det där kan ni skriva vad ni vill att jag ska göra ;)
jag vet var gränsen går på vad jag och mina ponnies klarar ;)

så kom igen nu kommentera flitigt!




love the pic<3

Seya!

Kommentarer
Postat av: maja

du kan (om du kan då) sitta på Jasmine barbacka och göra satt hon stegrar

eller rida med sy trådar :P

2011-09-10 @ 10:38:21
Postat av: Evelina

Hoppa en bana på 10-12 hinder (ca 20-30 cm) med Jasmine barbacka och innan de ska du ha ätit två stycken kanelbullar. ;D

2011-09-10 @ 11:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0