den som känner mig bäst...

tror faktist inte det är så många som verkligen känner mig och kan läsa mig.
jag är väl inte den som är bäst på att prata om mig själv utan pratar hellre om hur andra mår och så.
men den personen som jag tror känner mig allra bäst är malou hon kan mig nästan utan och innan.
och jag kan läsa henne vi har full tilit till varandra och jag kan berätta allt för henne och hon kan berätta allt för mig.
vi har inget hemligt för varandra :P


en bild på malou och hennes ponny Dartanjang ;)

denna bilden är jag stolt fotograf till :P

Seya!

Kommentarer
Postat av: emma

jasså det har ni inte ;)

2011-09-21 @ 21:53:44
Postat av: Malou

Hihi sötis :) <3

2011-09-22 @ 22:47:43
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0