Dagens ridpass

red först ut med mamma, mamma hade reda ridit Embla och hon frågade om hon inte kunde få rida med på Pitou jag sa visst så vi red ut jag på Jasmine och hon på Pitou :P
hehe Jasmine var taggad som vanligt studsade lite och så hoppade över vatten pölar på vägen och så så himla gulligtXD

sen så  skulle jag hoppa Jasmine lite i paddocken en oxer och en socker bit :P
Jasmine var super taggad och tvekade inte en sekund när den var rätt bred och låg på 90cm
vilket kändes himla skönt eftersom jag ska hoppa L:C L:B nu till helgen på Troya haha har sett att det är många jag känner som ska dit :P

hoppade även Pitou lite eller vet inte om man ska kalla det hoppa vi kom på en socker bit typ 4-5 gånger och helvete vad hon drog! haha hon tyckte det var skit kul ich bockade och så efter :D
så söt är hon :)



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0