bloggar från PC nu...

blir ingen ridning idag eftersom det blåserm storm och regnar :(
inget bra väder alls, men imon måste jag rida eftersom att jag ska tävla på lördag då ska
jag tävla på Troya Horse Arena då ska jag hoppa L:C och L:B godiscupen ;)
ska bli riktigt kul asso ser verkligen fram emot det :P


haha bikld från över ett årsen XD

men en mindre bra sak som jag kom på är ju att jag inte har tillgång till imovie och så så kan tyvärr inte lägga upp resten av filmerna förs jag fått tillbaka min mac, men dom sa senast fredag dock så vet jag ju att det kan dröja men får hoppas att det blir senast fredag så jag kan göra färdigt videosarna :P


Seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0