vad hände här då?



tror hon undrar lite själv vad som hände :S

men saken är den att när man hoppar henne så måste man lägga henne rätt på vartenda hinder för annars hoppar hon inte när det blir högre, så om ni tycker hon är lättriden och man bara kan åka runt på henne.

tycker ni borde tänka om lite på den punkten för jag tror inte ni anar hur mycket abrete som ligger bakom hur mycket tid energi och ork på denna ponnyn, och ni får säga vad ni vill men jag är nöjd med hur jag lagt ner arbetet på henne jag är nöjd med hur jag fått henne att hoppa så som hon gör idag.

Seya!

Kommentarer
Postat av: Mikaela <3

Så kul att se ibland där hästen vägrar och hoppa på bilder! Det kan se ut hur craazzy som helst! :)

2011-10-06 @ 07:12:00
URL: http://mikaelaobolema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0