the strongest is not tho one who never falls, its the one who stand up after each fall..

massa saker hänt som jag inte kommer skriva om här eller det ni kommer få ta del av är det om Jasmine.
jag skulle ju vart med nu och startat GP ponny kvalet imon.
Men Jasmine fick ett stick sår innan så benet svullnade, vi rinde och pratade med en tjej som håller i GP ponny.
Vi kollade om jag kunde byta kval plats från Bulycke till Varberg som är om två veckor.
Hon sa att det var helt okej.
Så jag ska kvala iaf fast om två veckor då vi är Back on Track sat säga;)

har behandlat såret nu tvättat och lagt lite salva på och det har blivit mycket bättre nu är det nästan inte svullet alls ;D
men iaf så har jag skrittat henne i princip hela veckan, vilket hon inte är nöjd med alls:P
hon vill springa tycker deet är jätte tråkigt att bara skritta och hon är en ponny som behöver ridas annars får hon alldeles för mycket överskotts energi vilket hon fått nu :P

red med mikaela idag och Jasmine studsade bockade stegrade tacktade och lite allt möjligt..
haha påvägen tillbaka så hoppade jag av och ledde henne eftersom hon ändast skulle skrittas kunde det ju inte vara jätte smart att låta henne hoppa runt som en tok XD


<3

hoppade med Pitou idag (har lite filmer från det) hon är brunstig nu så inte den roligaste alltid..
först hoppade hon jätte fint tvekade inte en sekund tyckte det var skit kul!
sen så höjde vi lite och hon hoppade fortfarande grymt sen höjde vi ytterligare och då började hon tjura redan när jag red mot serien hon ville inte ens gå fram till första bommen, tog ett tag och jag gjorde inte så mycket hon ville ju inte gå fram så jag ryggade henne flera steg försökte igen och sedan red vi efter Embla då gick det bättre!
och sen hoppade hon igen ;)
tror det är en spärr hon har hon är väldigt rädd att man ska dra henne i munnen.
Men när vi fått bort den då jävlar! ;D



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0