Taggad till tusen!

är just nu taggad till tusen känner jag!
är samtidigt väldigt nervös för att Jasmine har på något sätt slått i sitt vänstra framben i något så det var lite svullet :/
men hon har stått med back on track i någon timme och det var bara lite svullet och hon var inte halt och hon har gjort det i boxen :P
aja om det nu skulle vara så att hon inte går rent imon så får jag helt enkelt hoppa över tävlingen då får jag åka dit och hejja bara, men det vore segt för jag VILL tävla.
om Pitou hade vart slut mätt så hade jag ju kunnat prova om det hade gått med henne om Jasmine inte gått rent imon men nu är Pitou inte slutmätt än så jag får helt enkelt hoppas!
men Jasmines ben såg bättre ut nu på kvällen när jag tog av Back on Tracken.

Ska vara på Orust vid halv tio så lastar väl vid nio eller nått sånt, :P




Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0