Smeknamn

haha började faktist med att min kompis (Amanda) började kalla Pitou för Pirogen och efter det har jag också börjat kalla henne för Pirogen eller Pichossan :)
lite gulligt ändå tycker jag :P
men jag höll på att då när det var reklam på TV:n och dom sa att dom hade extra pris på Piroger XDXD höll verkligen på att dö av skratt :P



Amanda kallar även Jasmine för Charre :P
haha hon är lite rolig hon hittar på smeknam till allt typ :P
lilla Charre ;D


sen så har det ju börjat en till Sara i min paralell klass så vi är nu två Saror och eftersom jag vart där längst tycker jag att jag kunde kallas Sara och hon något annat och det tyckte hon också hon ville bli kalla Blondi, men nej nej det var jag som fick smeknamn och då var det "Lill Sara" fast det kallades jag när jag var yngre för dom andra var äldre än mig men nu kallas jag "Holger" så nu säger alla Holger till mig jaja får leva med det bara :P


Jossan <3

kallas ni något? och isf vad?
kallar ni era hästar/sköt hästar/medryttar hästar något? oc isf vad?
gulligaste smeknamnet kommer upp på bloggen i ett inlägg och en länk om man vill ;)

Seya!
Seya!

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

CHARRECHAZCHAZ! och piroogeeen <3 hahaha

2011-10-02 @ 11:09:48
URL: http://allroundponnies.blogg.se/
Postat av: Malou

Jag kallas bananskalet eller malleballe och Deddan kallar jag väl bara för Deddan :)

2011-10-02 @ 14:50:04
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0