Rymlingen!

haha idag så har Pitou bytt box eftersom den hon stod i skall göras om till en fölbox och Embla ska få den + att det ska vara ny box inredning med guldknoppar och valvade fönster.
men iallafall så skulle jag gå in i boxen med en vatten hink och när jag stod och hängde upp hinken som inte var jätte lätt, så smet Pitou ut!!
hon galopperade ut i stallet så jag och Mikaela (Bolemas medryttare) gick efter henne och då stod hon i kanten på gräsmattan och käka XD
haha aja jag fick tag på henne direkt eftersom hon stod still när jag gick fram till henne.
hon sprang på den grusade gårdsplanen och sen så ställde hon framhovarna på gräsmattan men inte mer ;)


busungen! <3

Seya!

Kommentarer
Postat av: Mikaela √

hon var riktigt busig :) ♥

2011-10-02 @ 20:17:57
URL: http://mikaeaobolema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0