Jasmine har ett svullet ben...

idag så har Jasmine ett svullet framben otur :/
tror inte jag kommer tävla på söndag nu, men vi har kollat på varberg istället så är hon bra om några dagar tävlar jag där istället och är hon bra imon så tävlar jag nog på söndag :P
hon är inte halt eller så utan bara svullen men det blir ingen ridning på henne idag.

kommer inte heller åka till flyinge imon och kolla på unghäst championat som jag skulle gjort med relgymnasiet..
men nu blir det inte så utan det är bättre om jag är hemma och tar hand om hästarna.

så just nu kan jag inte göra mer än att hålla tummarna



vad har vi gjort för att få denna otur?? <3


Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Fy vad tråkigt! :( men hoppas hon blir bra till varberg i alla fall så kör ni skiten ur alla där istället! <3

2011-10-06 @ 20:33:30
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Mikaela :D

Kryaa, på Jasmine !

2011-10-06 @ 21:51:29
URL: http://mikaelaobolema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0