hej!

börjar blogga här igen ;)

men tänkte uppdatera er lite först som några av er redan vet så tävlade jag igår div.2 finalen L:C och L:B

L:C
hon kändes på hugget och var pigg och framåt så jag satsade gjorde små korta svängar i omhoppningen
och nollade båda faserna så den klassen vann jag!
jätte nöjd med henne där :)

L:B
hon var inte lika pigg stod emot lite och så och innan har hon älskat att hoppa kombination men
efter varberg så ville hon inte igår så fick två stopp där men fick över henne sen så slutade på 8 fel
men ändå nöjd.
var jätte många som hade problem med kombinationen så mitt lag vann denna sista del tävlingen
och laget kom tvåa i det totala :D

självklart bjuder jag på en film ;)



Seya!

Kommentarer
Postat av: Mikaela!

Vad fint du hoppar sara, och grattis!

2011-10-30 @ 18:16:57
Postat av: Malou

Kul att du börjat blogga igen! Och grattis engång till för vinsterna och andra placeringen! :) <3

2011-10-30 @ 20:18:07
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Grym omhoppning BTW! :)

2011-10-30 @ 20:25:48
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0