har vart och kollat på GP ponny kvalet ;)

har vart på Bulycke och kollat på alla duktiga ryttare som kvalat på Bulycke idag ;)
och måste bara säga grattis till alla som var där och lyckades ta siig till semifinal som är 2012 :P
och alla andra duktiga ryttare som var med idag och deltog, tyckte det var jätte kul att se på alla fina ponnys och så ;)

sen så måste jag säga att det var väldigt många som verklien hade bra horsemanship! om hästen stannade så inte det dära att sitta och slå och dra i tyglarna som annars är rätt vanligt.
Nej nu var det på en helt annan nivå! Dom bara lugnt kom igen och en tjej som jag verkligen beundrar är hon som i omhoppningen tror jag det var så stannade hästen en gång och hon brydde sig inte utan bara red på lugnt igen tyvärr stannade hästen då igen och hon flög över huvudet på den men när hon ställde sig upp höll hon fortfarande i tyglarna och hästen var väldigt stressad men hon gick bara fram och klappade den på halsen oh ledde ut den försiktigt!
sånt beundrar jag hon drog inte i tyglarna eller var förbannad på ponnyn. Och så tycker jag att alla ryttare ska göra istället för att slita och dra!
Nu var det ju sånna med också men dom var i inte så många denna gången ;)




Seya!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Var du där? Såg dej aldrig. Såg typ en som var lik jasmine. Hur går det med dom andra hästarna föresten?

2011-10-09 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0