Gymnasiet

alla ska vi ju gå på gymnasiet, och vissa har högre mål än andra osv.
Jag har redan börjat fundera på inriktningar och så har även tre gymnasium som jag gillar
och tycker verkar bra ;)
och dom tre som jag funderar på är Kitas, Strömsholm och Flyinge det roliga är ju att dom har helt olika inriktningar :P
men jag tror jag vill bli unghäst till ridare.
Innan har jag tänkt att jag måste ha ett jobb som man tjänar väldigt bra på, men nu har jag kommit fram till att vafan jag måste ju stå ut i ungefär45 år också så då är det ju smart om jag väljer något jag trivs med^^
så som det ser ut just nu lutar det åt Flyinge ;)



har ni börjat fundera på gymnasium än och vilken inriktning vill ni gå? ;D

Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: nej det gör det tyvärr inte :( hade inte med någon som kunde göra det :/ <3

2011-10-12 @ 21:34:27
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

HEj!

2011-10-14 @ 10:39:51
URL: http://sarawhbby.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag har funderat lite. Var på svenska mässan i veckan, det var gymnasie veckan typ.

2011-10-14 @ 14:14:09
Postat av: Anonym

Nu är det ju ett tag kvar för dig innan du börjar gymnasiet; men om jag hade varit du så hade jag inte valt Kitas :P Inegn toppenskola direkt, om man har höga ambitioner :P

2011-10-14 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0