Du är perfektion för mig




Plälsen som ser ut att vara av guld på sommaren och vitt guld på sommaren utstrålar inte ens hälften av ditt hjärta av guld <3

Du är alltid lika glad att se mig ger mig en ny chans varje dag, gnäggar efter mig gör det jag ber dig om även om du är rädd eller osäker.
Du lite fullt på mig lika mycket som jag litar på dig är så glad att jag sa JA den gången mamma frågade mig om jag tyckte vi skulle ta dig.
Jag har lärt mig så otroligt mycket av dig vi har utvecklats så mycket.
Och oavsett hur det går i varberg vet du att jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra <3
Du har vart med mig i både med och motgångar, och tillsammans kan vi gå genom eld och vatten :)

Seya!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

tårögd

2011-10-14 @ 14:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0