Stormen Berit

haha gulligt namn eller nåttxd

aja skit samma är hemma från tävlingen tyvärr fick vi inte med hästen hem..
Det blåste och regnade så mycket att färjan inte körde transporter och vi ville inte rikera att välta eller liknanade
så vi lämnade kvar henne på bulycke där hon får övernatta så tar mamma med henne hem imon :D

tävlade ju idag kommer komma mer om resultat imon kommer nog även film:P
aja hm.. första klassen en L:C1 a hon var fin det var hon ville dock inte stå stilla i halten + att hon var vinglig lite
men domaren kreddade mig mycket i protokollet för att jag balanserade upp henne så bra:D
jätte nöjd med henne denna klassen tyvärr var det bara en clearound men av ponnysarna som var med så
pratade vi ju med varandra om % osv och i den klassen hade jag högst % bland ponnysarna fick ihop 65,93%
jätte nöjd våran första dressyr tävling och hon bockade gjorde luftsprång och grejer på framridningen:P

andra klassen startade där en klass högre en L:B1 och i den klassen hade dom gjort så att man kunde välja
om man skulle tävla L:C1 eller L:B1 och sen kollade dom procenten L:B1 hårdare bedömning
men det spelade ingen roll:S aja skit samma började inte bra hon sparkade/bockade gick emot hjälperna flera gånger så var bara glad att jag kom igenom programmet med henne.. slutade på 58,65 (tror jag inte säker på det där efter 58..)
och kom ändå fyra jag och en tjej tävlade L:B och hon andra vet jag inte hur hon kom om hon kom 5, 6 eller 7 eller nått.
Men hon som vann tävlade L:C1 och hon dom kom tvåa tävlade L:C1 samt hon som kom trea så kom 4 precis utanför placering trots att hon gjorde som hon gjorde och att dom andra red med lättare bedömning:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0