Jag gråter bara i regnet...

lät han in... lät han ta...lät mig tro vad han än sa..
jag lät det gå sväva på moln tills han slet mig i stycken spotta på mina sår..
men ser det ut som om jag sörjer dig? nej mer som om jag höjer dig..
för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag så jag gråter ba i regnet..
superstolt han vill veta vad jag tänker men baby om det ändå var så enkelt..
men varför vill du stå med mig i regnet?
varför vill du riva ner mitt stängsel?
baby jag vet ändå vad som händer...
så jag gråter ba i regnet
gav han allt.. allt jag kan ge.. ville ha mer de e sån han e..
ensam är stark det är sån jag blev...
litar inte på någon och allt är hans fel... men ser det ut som om jag lackar? nej mer som om jag tackar dig..
för jag kommer aldrig mer behöva vara svag..
jag gråter bara i regnet ..
super stolt han vill veta vad jag tänker men baby om det ändå var så enkelt
men varför vill du stå med mig i regnet?
varför vill du riva ner mitt stängsel?
baby jag vet ändå vad som händer
så jag gråter ba i regnet...










haha jag och Malou xd


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0