I gotta feeling that tonight gonna be a good night..

ikväll ska jag dra på bio med lite folk ;)
haha vettefan vad filmen hette men men aja gött gäng så det blir säkert bra :P
haha tänkte först att jag skulla skippa det åka hem och sova eller nått men nähä det fick jag inte för amanda!
goa vänner man har ibland ;)
men det blir säkert bra eller nått, gick upp halv fem imorse för att rida Pitou innan skolan och hinna mocka, fixa vatten och mat innan + släppa ut hästarna och morgon fodra duktigt av mig tycker jag! haha som inte alls är morgon pigg hatar att gå upp tidigt -.-
men aja mitt humör är kanske inte det bästa nu men aja står på mig så :P


You´re gonna keep your head hell high!





Seya!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv; nu blev de mkt kommentarer men såg det med live, verkligen sjukt hemskt :(

2011-11-15 @ 00:04:43
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0