hejsan hoppsan!

hej kommer sätta mig oh fixa med filmer och lite sånt ikväll men nu lyser solen så ska passa på att vara i stallet och fixa:D
sen när jag fixat skulle vi typ ta ner nått stängsel någonstans...
och sen ska JAG raka pållarna :P
eller så jag hinner börjar med Jasmine sen Pitou och sen Bolema får dock se vad jag hinner som sagt kanske får även kameran följa med ut det var ju ett tag sen som jag tog kort på  pållarna nu...
isåfall blir det typ porträtt bilder på dom skulle jag tro men vi får se gör jag det kommer bilderna upp här sen ;)




denna söta bilden tog jag för typ två årsen eller nått eller om det var förra året...
aja söt är den iaf! <3


Seya!

Kommentarer
Postat av: mikaela... ♥

bolema värkar vara sur, :)

2011-11-20 @ 11:54:19
URL: http://mickaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: då har man ju svaret varför hon e sur? Har hon varit de enda sen början eller ? :)

2011-11-20 @ 22:27:38
URL: http://Http://mickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0