har kommit fram till att sätta bloggningen på fullt fokus igen..

har helt enkelt bestämt för att bloggen ska ta upp mer plats i vardagen igen och
dokumentera mitt liv osv.
haha tänkte leva livet och strunta i att blogga men för för mycket överskotts energi om jag inte bloggar
så börjar igen.

Sen så ska jag be en tjej fixa designen för den är så jobbigt smal man ser ju fan inte hela bilderna ens-.-!

pratade med mamma förut som är på globen horse show där dom slog rekordet i barbacka hoppning som nu är 213cm!
usch! seriöst hur kan man styra hästen mot en sånt jätte hinder??
och hur kan man sitta kvar i det jätte språnget barabacka??
helt galet ju :O
aja iaf så har hon köptt ett hackamore till Jasmine som jag ska rida henne på ett tag nu och se hur det funkar ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

låter kanonbra hörru! :D <3

2011-11-26 @ 01:42:56
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra din blogg är grym :D

2011-11-26 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0