Halloj!

hejsan bloggar nu en snabbis innan jag går ut och fixar i stallet ;)
men var med på halloween hoppning igår som jag vann med Pitou.
Jag hade den hemma sådär så det blev som "vårat stalls tävling" men iaf det var typ som en vanlig tävling :)
bara att man fick välja vilken höjd man ville och alla tävlade mot varandra.
Pitou fick jag inte riktigt fram ordentligt men hon tyckte det var jätte roligt vilket var huvudsaken och henne
hoppade jag 60 och 70 och det var henne jag tävlade med mot dom andra Jasmine hoppade jag bara banan som träning :P

Men hoppade iaf banan på 90 och 100 på Jasmine och jag är så himla nöjd med henne ändå
fick 8 fel i första 90 rundan ett ner och ett stopp och det var för att hon var så jäkla pigg helt galen var hon!
och 100 rundan fick vi 4 fel vilket ja tycker är bra det är ändå L:A för Jasmine:D

aja har både bilder och filmer från dagen, något ni vill se eller? :)



bild som mikaela har tagit ;)


Seya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder och film!! :D :D

2011-11-06 @ 12:39:05
Postat av: Evelina

fina pitou <3

2011-11-08 @ 15:30:23
URL: http://evelinaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0