Dagens hahaha!

haha när jag gick till bussen med ett gäng från min klass förut idag så
sa en Henrik "du ska göra en bakåtvolt" alltså när han skulle lyfta runt mig lixom inte att jag gör det själv för det kan jag inte men han kanxd
men iaf så sa jag såklart nej men han tjatade som fan så tillslut tröttnade jag och bah "visst" haha jag gjorde inget alls försökte inte eller nått så det blev inte så bra :P
men sen så mer eller mindre tvingade han mig att gö det igen och denna gången  tänkte jag men aja
jag får la försöka nu då så när jag är  mitt upp och ner så ska han släppa ner fötterna först igentligen men istället släpper han fötterna någon hundra del efter så istället landar jag på knäet rätt i asfalten på cp-nerven så ont gjorde det knäet darra inuti haha men sen sa jag till han "det gick bra tills jag försökte" haha aja han är förlåtenXD
men har ett jätte fint blåmärke där men skit samma sånt man får ta eller nått XD


Sen skulle ni hört min och Blondis konversationxd
hon- det finns snygga asiater och det finns fula asiater
jag- det finns snygga svenskar och fula svenskar
hon- och så finns det Justin Bieber!

HAHAHAHA! XD dör bah "och så finns det Justin Bieber" XD


bara för att hon så himla gärna ville va med på kort^^


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0