dagen

har ridit Jasmine på hackamoret jag fick av mamma red dock bara en sväng runt torrebräcka i skritt med lite trav.
Hon tyckte det var lite konstigt och hon var lite pigg och så men kunde rida med småhjälper och så och hon lyssnade bra på det.

Skrittade ut med Emma runt torrebräcka först Pitou var lite pigg taktade lite dom drog iväg en gång också när dom blev rädda. Men red i paddocken sen och hon var fin :)
håller på och klipper henne nu mrn är inte färdig men tar en pause.

Sen måste jag ju även knoppa till dressyrn imon segt :/
haha kan även vara bra om jag lär mig programmen också för just nu kan jag dom inte allsXD
eller hr ju ridit dom innan L:C och L:B så kan lite grejer men bra att verkligen kunna programmen när jag ska tävla dom imon :P



Seya!

Kommentarer
Postat av: Hanneh

Jag tycker de är lätta att lära sig, men man får akta så att man inte blandar ihop dom hehe de är rätt lika :) Hoppas det gick bra!

2011-11-27 @ 21:21:09
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0